Warning: include(/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 9

Warning: include(): Failed opening '/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 9

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 421

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 830

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 221

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 222

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 223

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 224

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:9) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 225
FlamingWheels.pl - Historia Camaro: Strona 2
header image
Start
Historia Camaro
Spis stron
Historia Camaro
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5


Auto kosztowało $4,245 , niestety tylko 200 zostało wyprodukowanych, są teraz badzo cenione wśród kolekcjonerów zarówno z powodu ich rzadkości jak i mocy. Na szczęście ich szczęśliwi właściciele są prawdziwymi entuzjastami i wciąż sie nimi ścigają.

Yenko modyfikował także inne Chevrolety takie jak '69 Chevelles , której także dostał sie 427s into, i Nova z 427s lub LT-1 350, poźniej nawet Vegas dostało 454, ale to Yenko Camaro są najbardziej uznawane i cenione.

Dlatego Yenko używał inicjałów "SC" na Camaro.... "Super Car".

W 1964 Ford Motor Company zrewolucjonizował przemysł motoryzcjny wciskając 289ci V8 w małe sportowe coupe. w 1964 narodziła się połowa Mustanga, nastąpił się początek ery "Pony Car" ...


1967. Ford Mustang ewoluował do mocnego auta ,a jego sprzedaż notowała rekordowe wyniki.General Motors próbował rywalizować poprzez A-body Chevelle, GTO, itd... ale potrzeba było czegoś bardziej "podobnego" do "kucyków" FoMoCo...

29 Października, 1966, GM odsłonił własnego "Pony Car", ustanawiając standard w tej klasie z imponującymi osiągami, luksusem i stylistyką: Chevrolet Camaro.

Nowe F-body było bratnim autem dla X-body, tj. Nova or Chevy II. Oryginalny koncept powstał kilka lat wcześniej jako spadek po "Super Chevy".

Obojętne czy jesteś gościem od niebieskiego owalu, fanatykiem mopara czy eurościgantem nie możesz zaprzeczyć ze Camaro jest jednym z najbardziej "wpływowych" mocnych aut w historii.

1967 Narodziny Legendy

Camaro 1967 zrewolucjonizowało kategorię "Pony Car" doskonałą możliwością wyboru luksusu i osiągów. Dostępne wersje coupe i cabrio, były w różnych wariantach stylizacyjnych, z rzędową 6 lub widlastą 8.

Pojawienie sie Camaro było ograomnym uderzeniem, potwierdzeniem tego może być fakt ,iż w pierwszych roku produkcji otwierał wyścig 1967 Indianapolis 500.

Pacing A Racing Tradition
Super Sport

W opcji była pełna klimatyzacja, elektryczne sterowane szyby boczne, przyciemniane szyby, elektrycznie sterowany dach (cabrio), konsola centralna i tempomat.

Podstawowa wersja '67 Camaro to silnik 230 cali , rzędowa 6 produkująca 140 koni i 220 ft lbs. momentu obrotowego. Inne silniki to 327 smallblock i nowy 350 smallblock, na szczycie listy były dwa 396 bigbloki oferowane w Camaro SS (Super Sport), i poźniejszym modelu L-78 396 ,który dawał 375 koni mocy i 416 ft-lbs momentu obr. Skrzynie automatyczne : 2biegowa Powerglide and 3biegowa Turbo Hydromatic, były także manualne
3biegowa and 4biegowa M20/M21.


W skrócie

20-21 Czerwca 2009 - Radom

Zapraszamy na szóstą już imprezę organizowaną przez FlamingWheels.pl. Tym razem impreza w trochę innym charakterze niż poprzednie. Mam nadzieję ,że kameralny bardziej charakter imprezy będzie bardzo dobrym środowiskiem do podziwiania prawdziwych amerykańskich aut i zawarcia nowych znajomości.

ZAJRZYJ - NOWE INFORMACJE !!!



tel: 511-600-900

Sonda
Które z najnowszych konceptów aut amerykańskich podoba Ci się najbardziej?