Warning: include(/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: include(): Failed opening '/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 421

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 830

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 220

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 221

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 222

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 223

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 224
FlamingWheels.pl - Historia Camaro: Strona 3
header image
Start
Historia Camaro
Spis stron
Historia Camaro
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5


L30 327L48 350

Opcje "Performance" to wspomaganie hamulców, kierownicy, F41 specjalne zawieszenie, podwójne zawieszenie z tłumikami o innym brzmiemiu, i specjalne wskaźniki na tablicy roździelczej dla modeli V8. Różnorodny wybór przełożenia mostów wahał się od 2.73:1 do 3.73:1 z możliwościa wyboru Posi-trac.


Rekordowa ilość 220,906 Camaro sprzedano 1967. 195,765 coupes, 25,141 convertible, 34,411 Super Sports.

RS Convertible

Na dnie listy zapisana zostałe mało znana opcja zamówiona przez 602 szczęśliwych nabywców. Nie wiedzieli oni, że ta opcja zostanie legendą mocnych amrykańskich aut przez następne trzy dekady: the Z/28.

 

Camaro odnisło tak ogromny sukces w 1967 ,że Chevrolet prawie nic nie zmienił w modelu na 1968. Oferowano dodatkowe dwa silniki SS396, pośród nich potężny L-89, który różnił sięod L-78 tym ,że posiadał aluminiowe głowice i większe zawory. Ten sam 396 ze zmodyfikowanym rozdzielaczem i gaźnikiem, w '68 Novie SS wygrał w "1999 Pure Stock Musclecar Drags" z wynikiem 12.376 @ 111.92 mph...

Parę małych różnic kosmetycznych to jedyne zmieny, po których można poznac ze to model `68. Najbardziej oczywistą są obrysówki z przodu, po bokach auta, modele '67 miały małe trojkątne szybki w drzwiach, których nie ma w poźniejszych autach. Wprowadzono również dodatkową opcję tapicerki.


W skrócie
Masz ciekawe amerykańskie auto lub motocykl?
Chcesz żeby pokazać go na naszych łamach?
Jeśli tak to skontaktuj się z nami poprzez e-mail.

Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!
Sonda
Które z najnowszych konceptów aut amerykańskich podoba Ci się najbardziej?