Warning: include(/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: include(): Failed opening '/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 421

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 830

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 220

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 221

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 222

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 223

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 224
FlamingWheels.pl - Historia Camaro: Strona 4
header image
Start
Historia Camaro
Spis stron
Historia Camaro
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5


Jedyną zewnętrzną różnicą w werjsi Z/28 były emblematy Z/28 (w '67 Camaro tylko podwójne pasy świadczyły o tym ,że to Z/28.)


Sprzedano 214,707 coupe, 20,440 cabrio, 30,695 SS razem 235,147 modeli 1968.

 

67-69 Camaro to bezsprzecznie najpopularniejsze wcielenie słynnych pony car, Chevrolet zbudował Camaro jako konkurenta dla Mustanga również w wyścigach SCCA Trans-Am, po to stworzono wersję Z/28.

Przez ograniczenie 305 cali w klasie Trans-Am, Chevrolet połaczył silnik 283 z blokiem 327 by stoworzyć silnik 302 cale. Większe liftersy, zwiększone czasy otwarcia zaworów wysoki aluminiowy kolektor i gaźnik 4gardzielowy 750 cfm Holley`a , daje w sumie tej 302 baaardzo niskoocenioną ( specjalnie na ulicę, faktycznie moc była wyższa) moc na 290 koni. Prawdziwa moc wynosiła około 400 koni, a silnik był w stanie się bez problemu kręcic do 7000 rpm.
Ten silnik o kodzie DZ w lekkim nadwoiu F-body z mostem o zwiększonym tarciu i wyścigowo-drogowym zawieszeniu dawał ogromne możliwości zarówna w wyścigach drag jak i na zkrętach.


W skrócie
Masz ciekawe amerykańskie auto lub motocykl?
Chcesz żeby pokazać go na naszych łamach?
Jeśli tak to skontaktuj się z nami poprzez e-mail.

Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!
Sonda
Które z najnowszych konceptów aut amerykańskich podoba Ci się najbardziej?