Warning: include(/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: include(): Failed opening '/home/procar/ftp/flamingwheels.pl/forum/vendor/lusitanian/global.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 8

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 421

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/includes/mambo.php on line 830

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 220

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 221

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 222

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 223

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php:8) in /home/procar/ftp/flamingwheels.pl/index.php on line 224
FlamingWheels.pl - Buick Lucerne 2006: Strona 4
header image
Start
Buick Lucerne 2006
Spis stron
Buick Lucerne 2006
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
Strona 6


Układ kierowniczy pracuje szybciej niż w LeSabre i Park Avenue ze stosunkiem 15.1 do 1 w modelach wyposażonych w V6 z tradycyjną hydrauliczną przekładnią kierowniczą oraz ze stosunkiem 14.2 do 1 w autach z V8 które mają system wspomagania Magnasteer. Lucerne ma także większe tarcze niż jego poprzednicy, a modele z V8 wyposażone w kontrolę stabilności zawierają także system Brake Assist , który zwiększa do maksimum ciśnienie hamulców w wyjątkowych sytuacjach.



Jazda celowa
Przyspieszenie nie powali Cię na podłogę, ale z 307 Nm momentu obrotowego dostępnymi już od 3800 obrotów silnik V6 o pojemności 3,8 litra z żelaznym blokiem rzadko kiedy dostaje zadyszki. Czujna 4-stopniowa przekładnia automatyczna jest standardem , a przyspieszenie od 0 do 60 mil na godzinę zajmuje 9,5 sekundy wg. Buicka. Osiągi są godziwe, biorąc pod uwagę, że rozwiązania techniczne silnika nie są już najmłodsze, podczas gdy zużycie paliwa jest powyżej średniej i wynosi 30 km na galonie w mieście i 45 km na galonie w trasie.



 Reakcje aluminiowego V8 są błyskawiczne, silnik brzmi świetnie na pełnym gazie. Jednak nie jesteśmy do końca zadowoleni z elastyczności silnika na średnich obrotach- dziwne jak na 400 Nm momentu obrotowego silnika V8. Podejrzewamy, że jest to spowodowane tym, że silnik tak jak V6 sprzeżony jest z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. W porównaniu z tylnonapędowym Cadillac`em STS z takim samym silnikiem, ale połączonym z 5-biegowym manualem o krótkich przełożeniach, przyspieszenie przednionapędowego Buicka wydaje się ciut słabsze.

W skrócie
Masz ciekawe amerykańskie auto lub motocykl?
Chcesz żeby pokazać go na naszych łamach?
Jeśli tak to skontaktuj się z nami poprzez e-mail.

Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!
Sonda
Które z najnowszych konceptów aut amerykańskich podoba Ci się najbardziej?